ΕΛΟΤ 1435:2009 – Σύστημα Διαχείρισης Επάρκειας Εταιρειών Επικοινωνίας

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435:2009 απευθύνεται σε επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας (Διαφημιστικές εταιρίες, εταιρίες προγραμματισμού μέσων και αγοράς χώρου και χρόνου, εταιρίες δημοσίων σχέσεων, εταιρίες προώθησης πωλήσεων και άμεσου Μάρκετινκ, εταιρίες δημιουργίας διακριτού σήματος) και αποσκοπεί στη διασφάλιση της Διαχειριστικής Επάρκειας τους και κατ’ επέκταση της ποιότητας στην διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Καθορίζει συγκεκριμένες προϋποθέσεις και απαιτήσεις τις οποίες οι εταιρίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας πρέπει να ικανοποιούν και ισχύουν ανεξαρτήτως νομικής μορφής, μεγέθους ή κατηγορίας υλοποιούμενου έργου επικοινωνίας.

Τα βασικά οφέλη από την εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Επάρκειας Εταιρειών Επικοινωνίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ΕΛΟΤ 1435:2009 είναι τα ακόλουθα:

  • Βελτίωση της οργάνωσης, η οποία τελικά οδηγεί στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας

  • Συστηματικός έλεγχος διεργασιών / δραστηριοτήτων, ο οποίος έχει σαν αποτέλεσμα να αποφεύγονται και να προλαμβάνονται αστοχίες και λάθη

  • Συμμόρφωση με τον Ν. 3688/2008 (ΦΕΚ 163/Α/2008), σύμφωνα με τον οποίο είναι απαραίτητη η πιστοποίηση προκειμένου να μπορεί να συμμετάσχει σε διαγωνισμούς του Δημοσίου Τομέα

  • Σαφής καθαρισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του προσωπικού, το οποίο συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητας

  • Αύξηση εμπιστοσύνης πελατών και της αγοράς γενικότερα για την ικανότητα της να παρέχει με συνέπεια υπηρεσίες επικοινωνίας, με δεδομένο ότι η επιθεώρηση και η παρακολούθηση πιστοποίηση γίνονται από έναν ανεξάρτητο φορέα (φορέας πιστοποίησης)

  • Αύξηση ικανοποίησης πελατών